Верховна Рада дала старт переходу на електронні трудові книжки

Верховна Рада дала старт переходу на електронні трудові книжки

Ключові слова: електронні трудові книжки, законопроект, автоматичне призначення пенсій, реєстр застрахованих осіб

Законопроектом пропонується внести зміни до Кодексу законів про працю України, Основ законодавства України про загальнообов’язкове державне соціальне страхування, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та ряду інших законодавчих актів щодо запровадження обліку трудової діяльності працівника в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. 


Читати також:

З 1 вересня мінімальний розмір ЄСВ становить 1100 грн

При поданні форми №1ДФ за ІІІ квартал слід застосовувати нові ознаки доходів

В Україні з’явився єдиний портал про всі державні послуги

Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram, а також звертайтесь з будь-якими питаннями до нашого Intelserv консультанта через Telegram або Messenger!


У зв’язку з цим передбачається врегулювати механізм накопичення, обробки та використання цієї інформації, зокрема, для ведення трудових книжок, обчислення страхового стажу, укладення трудового договору, призначення пенсій та інших цілей, передбачених законодавством, доступу до цієї інформації осіб, якої вона стосується, а також за її згоди – третіх осіб.

Реєстр застрахованих осіб формує та веде Пенсійний фонд.

Передбачається, що включення Пенсійним фондом України до реєстру застрахованих осіб відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників здійснюється протягом п’яти років з дня набрання чинності цим Законом на підставі відомостей, поданих страхувальником або застрахованою особою. Після завершення цих робіт наявні трудові книжки видаються працівникам особисто під підпис.

Призначення пенсії за віком здійснюватиметься автоматично (без звернення особи) у разі набуття застрахованою особою права на призначення пенсії за віком при досягненні пенсійного віку, на підставі відомостей, наявних в системі персоніфікованого обліку. У разі відсутності в системі персоніфікованого обліку даних про страховий стаж, необхідний для призначення пенсії за віком, територіальний орган Пенсійного фонду зобов’язаний інформувати застраховану особу про це та про необхідність їх подання.

Пропонується використання інформації з Реєстру застрахованих осіб для підтвердження:

  • основного місця роботи працівника згідно з поданою ним заявою;
  • права/спадщину на земельну частку (пай) члена колективного або іншого сільськогосподарського підприємства;
  • періодів навчання осіб в закладах вищої освіти, а також здобутої ними освіти, набутого стажу;
  • проходження стажування студентами і учнями вищих та професійно-технічних навчальних закладів;
  • складення Присяги державного службовця, прокурора, посадової особи місцевого самоврядування;
  • присвоєння, зміни та позбавлення рангу державного службовця; присвоєння, зміни або позбавлення дипломатичного рангу дипломатичного службовця;
  • інформації про трудову діяльність кандидатів на посади членів Кабінету Міністрів України, члена Рахункової палати, члена Вищої ради правосуддя, прокурорів, директора Українського інституту книги;
  • видачі, продовження та обліку листків непрацездатності тощо.

Проєкт Закону зареєстровано за № 3623.

 

 

Джерело: Бухгалтер

Редактор: Михайло Яремчук, контент-спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс

#M.E.Doc #M.E.Docкупити #Медоконовлення #программамедок #медоконлайн #medok #медок #купитьпрограммумедок #сотаонлайнмедок #сотамедок #кеп #придбатикеп #електроннийпідпис #ецп


Долучайтесь до нас в Instagramfacebook та Telegram на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

Читайте також: