25 бер. 2020 р.
Як працює обмін первинними документами, при використанні 1С|BAS|BAF, M.E.Doc.Інтеграція та M.E.Doc.Бізнес

ЕДО
5 хв.
3863
Оновлено 04.11.2024 р.
Добрий день, Колеги!
Ні для кого вже не секрет, що на даний момент різні організації, підприємства та установи поступово відмовляються від ведення паперового діловодства, віддаючи перевагу «електронному документообігу».
«Електронний документообіг» економить час на відправку і пошук документів, гроші, а також місце в шафі з паперами. Почати вести електронний документообіг може як новий бізнес так і вже давно працюючий. Для цього необхідно виконати 3 кроки.
Перше, що потрібне підприємству – це «кваліфікований електронний підпис» (КЕП) для співробітників, які працюють з первинними документами.
Другий крок: необхідно вибрати «систему електронного документообігу».
І останній третій крок – це ввести зміни в облікову політику з обміну первинними документами, повідомити своїх контрагентів про перехід на електронний документообіг і ввести зміни в договори з ними.
Сьогодні ми хочемо Вам розказати та показати, як відбувається обмін первинними документами за допомогою ПЗ «M.E.Doc» (система електронного документообігу), якщо Ви працюєте в програмі «1С:Підприємство|BAS|BAF».
Для того, щоб не робити постійно «експорт»/«імпорт» кожного документа із «1С: Підприємство|BAS|BAF» в «M.E.Doc» був розроблений модуль «M.E.Doc.Інтеграція», в який входить найпопулярніше «Медове стикування».
За допомогою даного модуля необхідні документи з «1С|BAS|BAF» передаються в «M.E.Doc» лише при натисненні однієї кнопки “Передати в M.E.Doc”. За декілька секунд Ви підписуєте документ КЕП в «M.E.Doc» та відправляєте його контрагенту.
Перед початком роботи переконайтесь, щоб обидві програми знаходились на одному комп’ютері або ж сервері, та були запущені від одного користувача. В програмах обов’язково повинні співпадати реквізити підприємства!
Далі завантажте «Медове стикування» до відповідної платформи Вашої облікової системи. Знайти стиковку можна на нашому сайті https://intelserv.net.ua/tools. На головній сторінці обираєте «Корисні інструменти» та завантажуєте файл на комп’ютер.
Мал. 1
Щоб запустити «Медове стикування» в програмі «1С|BAS|BAF» натисніть в меню «Файл» - «Відкрити» (Mал. 2)
Мал. 2
У вікні, яке з’явилось, вкажіть шлях до стиковки, виберіть файл з розширенням «epf» та натисніть «Відкрити» (Maл. 3)
Мал. 3
При першому запуску з’явиться таке повідомлення «Налаштування програми не виконані» (Maл. 4)
Мал. 4
Натисніть «OK». Відкриється файл «Медового стикування» вкладка «Налаштування» (Maл. 5). Вкажіть всі необхідні налаштування та перейдіть до розділу «Первинні документи».
Мал. 5
В цьому розділі проходить робота по відбору та передачі первинних документів із «1С» в програму «M.E.Doc», та реалізований запуск програми на підставі даних зазначених у вкладці «Налаштування».
Щоб передати документи з «1С|BAS|BAF» до «M.E.Doc» задайте «Період», «Організацію», «Тип Документа» (при необхідності можете зазначити додаткові параметри відбору) та натисніть «Знайти по параметрам» (Maл.6)
Мал. 6
Нижче, у таблиці, відобразяться документи згідно вказаних параметрів. Для передачі виділіть їх та натисніть кнопку «Передати у «M.E.Doc» (Maл. 7)
Мал. 7
Після успішної передачі з’явиться повідомлення, в якому буде відображено кількість документів, що було передано. (Maл. 8) У програмі «M.E.Doc» Ви знайдете їх за шляхом «Первинні документи» - «Реєстр електронних документів» (Maл. 9) вказавши параметри пошуку у фільтрі (Maл. 10)
Мал. 8
Мал. 9
Мал. 10
Далі підписуєте документи кваліфікованим електронним підписом і відправляєте на реєстрацію до контролюючого органу або контрагенту. (Maл. 11)
Мал. 11
Для відправки первинних документів контрагентам у необмеженій кількості був розроблений модуль «M.E.Doc.Бізнес».
В тому випадку, якщо у Вашого контрагента не встановлений даний модуль, він все одно може прийняти від вас документи, проте не матиме можливості редагувати їх або відправляти самостійно. Запропонуйте йому встановити «M.E.Doc.Бізнес».
Якщо Ваш контрагент не працює у програмі «M.E.Doc», Ви можете відправити йому на електронну пошту посилання на Ваш документ (Maл. 12), перейшовши за яким, контрагент матиме можливість переглянути, підтвердити або відхилити Ваш документ за допомогою свого електронного підпису.
Мал. 12
У демо-режимі модуля «M.E.Doc.Бізнес» доступна відправка до 10-ти документів на місяць, якщо Ваша організація має невеликий документообіг.
Ось так, працюючи з програмою «1С:Підприємство|BAS|BAF» та використовуючи рішення ПЗ «M.E.Doc» виглядає «Електронний документообіг» на підприємстві.
Авторка: Ярошина Яна, сертифікована спеціалістка ГК "Інтелектуальний сервіс"

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 8 місяців тому...
Відправка фінансової звітності до біржі
У програмі M.E.Doc реалізована можливість відправки фінансової звітності до бірж. Докладніше читайте у статті. - Рік тому...
Візування первинних документів у M.E.Doc
Функціонал "Візування первинних документів" призначений для внутрішнього затвердження вхідних та вихідних документів відповідальними особами. - Рік тому...
Приклад використання електронного ключа | ЦСК "Україна" 2024
Розповідаємо про варіанти використання електронного підпису від ЦСК "Україна" для участів в тендері або для роботи в службі таксі - Рік тому...
Автоматичне заповнення електронного документа на основі іншого в програмі M.E.Doc
Налаштування автоматичного перенесення даних із рахунка в видаткову накладну, попередньо відредагувавши шаблон цього документа згідно з потребами клієнта. - 10 місяців тому...
Налаштувати отримання первинних документів в M.E.Doc | ЕДО 2024
Програмні рішення M.E.Doc, СОТА, Flydoc та API.ПТАХ одні з провідних платформ для електронного документообігу (ЕДО) і надають підприємствам можливість автоматизувати та спростити процес отримання та обробки первинних документів. - 2 років тому...
Електронний документообіг в умовах війни: як організувати процес підписання документів
Яка у Вас перша асоціація на слово документ? Багато хто уявляє собі щось на папері з підписом та печаткою. Більш цифровизовані користувачі скажуть що це файл з електронними підписами. - 11 місяців тому...
Як відправити документ на погодження контрагенту, що не використовує електронний документообіг
Впровадження електронного документообігу (ЕДО) стало ключовим кроком для багатьох компаній у напрямку оптимізації бізнес-процесів, підвищення ефективності та зниження витрат. Розповідаємо про дві потреби, які потрібно вірішувати підприємству при використанні ЕДО - Рік тому...
Знайти ПН, що не відображається у реєстрі виданих та отриманих ПН/РК | M.E.Doc Облік ПДВ 2024
Не можете знайти потрібну Податкову накладну у Реєстрі виданих та отриманих податкових накладних, хоча вона наявна у реєстрі податкових документів? Розповідаємо про рішення у нашому блозі. - Рік тому...
Як відправити файл довільного формату через M.E.Doc | Електронний документообіг 2024
Маєте документ довільного формату (акт, договір, діловий лист, повідомлення і.т.д) та не знаєте як відправити його діловому партнеру в електронному вигляді? - 5 років тому...
Обмін електронними документами із вкладеннями різних форматів
Сьогодні ми з вами розглянемо функціонал програми «M.E.Doc», який було нещодавно додано. Цей функціонал дозволить вам обмінюватися електронними документами форматів *.docx, *.xlsx, *.pdf та інші