23 лют. 2021 р.
5 порад для легкого переходу на ЕДО
ЕДО
5 хв.
6957
Ключові слова: демо-версія, функціонал, розмежування, відповідальний
У вас досі вся документація на папері, але розумієте що потрібно переходити в онлайн, переходити на електронний документообіг (ЕДО)?
Але це так важко! Потрібно все переналаштувати, провести навчання співробітникам..
Ми з цим категорично не згодні!
Вірніше, зміни будуть, але це не так страшно, як може здатись на перший погляд.
Давайте розбиратись, як поступово перейти на електронний документообіг. І так, щоб не було ніякої плутанини з контрагентами, внутрішньою документацією і щоб перехід пройшов легко та швидко.
1. Завчасно попередьте контрагентів про перехід на електронний обмін
Давайте будемо відвертими, якими б чудовими та прогресивними не були ваші контрагенти, але якщо ви повідомите про перехід на ЕДО в останній момент, великої подяки чекати не варто.
Так, цифровізація документообігу — це чудово, і процес переходу має відбуватись без стресових ситуацій.
Для цього, попередньо повідомте контрагентів про перехід на ЕДО та обговоріть всі питання, що можуть виникнути в процесі. Додатково, запросіть інструкції та інші матеріали з користування ЕДО у провайдера та надайте її контрагентам.
2. Призначте відповідального за впровадження
Наявність відповідального, що буде контролювати і координувати перехід з паперу на цифру, значно пришвидшить процес.
До того ж особа захоплена модернізацією компанії мінімізує можливість виникнення складнощів при переході на ЕДО.
3. Спочатку тестуйте, а потім вже купляйте
Частіше за все ми керуємось вартістю та відгуками про товар чи розробника, можливо це і правильно. Але ж навіщо нехтувати “тест драйвом”?
Спочатку спробуйте Демо-версію сервісу!
Переконайтесь, що інтерфейс простий, інтуїтивно зрозумілий, а ваша робота з електронним документообігом дійсно буде зручною та швидкою.
4. Розмежуйте доступи до даних
У переважній більшості всі сервіси передбачають можливість розподілу доступів між співробітниками. Так кожен з них, матиме доступ лише до необхідних для роботи документів, відповідно до їхніх повноважень.
Просто запитайте надавача послуг ЕДО про даний функціонал та його можливості.
І ви зрозумієте що це не складно, більше того — дуже зручно.
5. Шукайте рішення відповідно до ваших потреб
Зверніть увагу на функціонал, та проаналізуйте, чи задовольнить сервіс всі ваші потреби.
Наприклад, чи можна відправити посилання на документ.
Це допоможе в ситуації, коли контрагент не використовує ЕДО. Йому можна відправити посилання (наприклад, на пошту) і за наявності електронного підпису документ можна погодити.
Дотримуйтесь цих рекомендацій і ми гарантуємо, що впровадження електронного документообігу пройде легше та спокійніше.
Джерело: medoc.ua
Редактор: Михайло Яремчук, контент-спеціаліст групи компаній Інтелектуальний сервіс
M.E.Doc #M.E.Docкупити #Медоконовлення #программамедок #медоконлайн #medok #медок #купитьпрограммумедок #сотаонлайнмедок #сотамедок #кеп #придбатикеп #електроннийпідпис #ецп
Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram, звертайтесь з питаннями до нашого Intelserv консультанта через Telegram або Messenger
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 3 місяці тому...
Відправка фінансової звітності до біржі
У програмі M.E.Doc реалізована можливість відправки фінансової звітності до бірж. Докладніше читайте у статті. - 5 місяців тому...
Налаштувати отримання первинних документів в M.E.Doc | ЕДО 2024
Програмні рішення M.E.Doc, СОТА, Flydoc та API.ПТАХ одні з провідних платформ для електронного документообігу (ЕДО) і надають підприємствам можливість автоматизувати та спростити процес отримання та обробки первинних документів. - 6 місяців тому...
Як за допомогою електронного документообігу звільнитися від залежності друкувати документи для контрагентів: якщо у контрагента немає ЕДО , або як відправити підписаний pdf-документ контрагенту через
Впровадження електронного документообігу (ЕДО) стало ключовим кроком для багатьох компаній у напрямку оптимізації бізнес-процесів, підвищення ефективності та зниження витрат. Розповідаємо про дві потреби, які потрібно вірішувати підприємству при використанні ЕДО - 10 місяців тому...
Автоматичне заповнення електронного документа на основі іншого в програмі M.E.Doc
Налаштування автоматичного перенесення даних із рахунка в видаткову накладну, попередньо відредагувавши шаблон цього документа згідно з потребами клієнта. - 9 місяців тому...
Візування первинних документів у M.E.Doc
Функціонал "Візування первинних документів" призначений для внутрішнього затвердження вхідних та вихідних документів відповідальними особами. - 10 місяців тому...
Приклад використання електронного ключа | ЦСК "Україна" 2024
Розповідаємо про варіанти використання електронного підпису від ЦСК "Україна" для участів в тендері або для роботи в службі таксі - Рік тому...
Електронний документообіг в умовах війни: як організувати процес підписання документів
Яка у Вас перша асоціація на слово документ? Багато хто уявляє собі щось на папері з підписом та печаткою. Більш цифровизовані користувачі скажуть що це файл з електронними підписами. - 8 місяців тому...
Рішення: Відображення Податкової накладної, яка не відображається у реєстрі | M.E.Doc Облік ПДВ 2024
Не можете знайти потрібну Податкову накладну у Реєстрі виданих та отриманих податкових накладних, хоча вона наявна у реєстрі податкових документів? Розповідаємо про рішення у нашому блозі. - 10 місяців тому...
Відправити файл довільного формату через M.E.Doc | Електронний документообіг 2024
Маєте документ довільного формату (акт, договір, діловий лист, повідомлення і.т.д) та не знаєте як відправити його діловому партнеру в електронному вигляді? - 4 років тому...
Обмін електронними документами із вкладеннями різних форматів
Сьогодні ми з вами розглянемо функціонал програми «M.E.Doc», який було нещодавно додано. Цей функціонал дозволить вам обмінюватися електронними документами форматів *.docx, *.xlsx, *.pdf та інші