FlyDoc. Налаштуйте електронний документообіг через свою 1С

FlyDoc. Налаштуйте електронний документообіг через свою 1С

З кожним роком цифрова трансформація переходить на новий рівень. Особливо потужний стрибок розвитку онлайн технологій відбувся звичайно ж завдяки вірусу, що накрив весь світ. Зберегти власний бізнес переважній більшості вдалось лише тим, хто або був готовий або в поступово спромігся перевести бізнес в онлайн.

Ще 10 років тому, далеко не кожен суб’єкт господарювання прагнув вести документообіг в електронному вигляді. Але зараз потреба в електронному документообігу зростає з кожним днем.

Кожен другий, навіть не пов’язаний зі сферою бухгалтерії, хоча б раз чув про облікову систему 1С. А досить велика кількість підприємств віддає їй перевагу. Проте незважаючи на широкий ряд функціоналу та можливостей програма не здатна відправляти документи. Так, документи можна перенести на комп’ютер і вже потім через сторонні системи обмінюватись документацією.

Але навіщо? Якщо існує можливість «навчити» вашу програму 1С:Підприємство чи систему BAS миттєво відправляти документацію в електронному вигляді.

Для цього потрібно звернутись до підсистеми FlyDoc. Вона надає можливість обмінюватись електронними документами з користувачами програм FlyDoc, M.E.Doc, СОТА, FREDO через сервер обміну документами ПТАХ, або ж за допомогою посилання на документ в месенджерах чи електронній пошті. 

FlyDoc допоможе спростити та оптимізувати роботу з документацією. Як? Читайте далі! 
 

Види документів

Маючи кваліфікований електронний підпис в FlyDoc ви можете працювати з будь-якими документами: рахунками, актами, видатковими накладними, договорами, довільними документами (наприклад, платіжками) та навіть відправляти вкладення будь-якого формату (фото, сканований документ тощо). Ви можете отримувати необмежену кількість документів та безкоштовно відправляти до 50 документів на місяць.

До того ж реєструвати податкові накладні та розрахунки коригування можна прямо з вашої 1С.
 

Автоматична відправка та підписання

З FlyDoc вам не потрібно підписувати та відправляти кожен документ окремо, просто налаштуйте систему під ваші потреби, наприклад, щоб програма відразу відправляла усі підписані вами документи. 

А щоб підписати декілька документів одразу, просто оберіть всі необхідні документи та за допомогою контекстного меню підпишіть їх.
 

Збереження документів

Вся документація зберігається лише у базі вашої 1С. Не потрібно нічого переносити, копіювати, не буде ніяких «дублів». А отже не буде створюватись додаткова база документів та не буде займати місце на комп’ютері.


Економія

Перехід на електронний документообіг допоможе значно заощадити кошти на папері, марках, конвертах, інших розхідних матеріалах та направити їх на більш пріоритетні статті витрат.  До того ж оптимізація роботи працівників за рахунок полегшення та пришвидшення роботи теж заощадить вам не одну копієчку.

 

Гадаю, зазначеного переліку вже досить аби зрозуміти цінність системи FlyDoc та звернути на неї увагу. 

Хочете знижку? Переходьте за посиланням та отримуйте знижку 50% (до 26 червня включно).

А якщо електронний документообіг (ЕДО) — це все ще не про вас, то вже час задуматись про перехід на нього, адже майбутнє саме за електронним документообміном.

Про легкий перехід на ЕДО читайте у матеріалі за посиланням.

До того ж таким чином ви допоможете країні зробити наступний крок до діджиталізації.

Тож якщо у вас виникли якісь запитання, напишіть нам у чат-бот в Telegram чи Messenger. Ми не змушуємо чекати на відповіді!

 

Автор: Михайло Яремчук, контент-спеціаліст групи компаній Інтелектуальний сервіс

#M.E.Doc #M.E.Docкупити #программамедок #медоконлайн #medok #медок #купитьпрограммумедок #сотаонлайнмедок #сотамедок #кеп #придбатикеп #електроннийпідпис #ецп

 


Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram, а також звертайтесь з будь-якими питаннями до нашого Intelserv консультанта через Telegram або Messenger!

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: