Довідка про зведені за добу облікові дані. Як сформувати?

Довідка про зведені за добу облікові дані. Як сформувати?

Доброго дня, Шановні Користувачі програми «M.E.Doc»!

Відомо, що з 01.07.2019 року уряд України ввів систему електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП). Відповідно до неї, усі реалізатори пального повинні щоденно доповідати про об’єми проданого пального. Держава не застосовувала штрафних санкцій за несвоєчасне подання таких даних, але з 1.04.2020 року таке звітування стало обов’язковим.


Вам може бути цікаво:

Особливості нарахування лікарняних у модулі «M.E.Doc.Зарплата»

Можливості нового модулю – Звітність до НБУ для небанківських установ

Обмін договорами в електронному вигляді

Отримуйте всі актуальні новини та статті на нашому каналі в Telegram або ж:


Реалізатори пального в кінці робочого дня заповнюють та подають «Довідку про зведені за добу дані» (код бланка J/F0210401).Створити та подати її через програму «M.E.Doc» можна при наявності модуля «Облік акцизного податку».

Щоб створити довідку вручну перейдіть до головного меню програми, оберіть «Облік акцизного податку» та виберіть розділ «Реєстр акцизних документів (пальне)» (Мал. 1).

Мал. 1

Далі на панелі інструментів натисніть на кнопкута з переліку оберіть необхідну довідку, або через команду «Файл» - «Створити» - «Створити Довідку про зведені за добу дані». (Мал. 2)

Мал. 2

У новому вікні відкриється бланк Довідки, яку необхідно заповнити відповідними даними, перевірити, зберегти, підписати та відправити до ДПС.

Розробники програми «M.E.Doc» внесли можливість автоматичного заповнення «Довідки про зведені за добу дані» при наявності ліцензії на модуль «Облік акцизного податку з доступом до API».

Даний модуль дозволяє у автоматичному режимі отримати інформацію з системи моніторингу рівнемірів/витратомірів та на основі цих даних сформувати Довідку.

Які ж переваги такого автозаповнення:

1) автоматичне заповнення Довідки показниками, знятими рівнемірами/витратомірами;

2) одночасне створення Довідок по кожному акцизному складу;

3) наочність таблиць з даними показників рівнемірів/витратомірів на кожну дату;

4) скорочення часу та людських ресурсів на заповнення Довідки;

5) виключення можливості механічної помилки при створенні Довідки.

 

Для автоматичного заповнення Довідки необхідно виконати додаткові налаштування в програмі. Для цього оберіть в головному меню розділ «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Налаштування API акциз» відмітьте галочкою пункт «Використовувати рівнемір» та введіть всі параметри підключення. (Мал. 3)

Мал. 3

Після придбання ліцензії «Облік акцизного податку з доступом до API» в модулі «Облік акцизного податку» з’явиться розділ «Показники рівнемірів/витратомірів». (Мал. 4)

Мал. 4

Коли Ви відкриєте цей розділ після налаштувань, в ньому з’являться буферні таблиці. (Мал. 5)

Мал. 5

Щоб створити Довідку, перейдіть до модулю «Облік акцизного податку» - «Реєстр акцизних документів (пальне)» - «Створити Довідку про зведені за добу дані».

В діалоговому вікні, яке з’явилось, Вам необхідно обрати автозаповнення даних ( не потрібно встановлювати галочку в пункті «З самостійним заповненням»). Далі обов’язково оберіть звітну добу (дату, на яку передаються зведені дані) та з переліку, що наведено нижче – акцизний склад, за яким надіслані показники за звітну дату. Після цього натисніть ОК. (Мал. 6)

Мал. 6

Таким чином буде створено «Довідку про зведені за добу підсумкові дані щодо обсягів обігу (отримання/відправки) та залишків пального» за уніфікованим номером акцизного складу.

Аналогічним чином Ви можете створювати окрему Довідку за кожним уніфікованим номером акцизного складу, на якому розташовані попередньо зареєстровані резервуари та рівнеміри/витратоміри.

На цьому автоматичне заповнення даного документа закінчується. Зверніть свою увагу на те, що таблиці 5 та 6 Довідки вимагають самостійного заповнення (наприклад, обліковими даними про пальне в балонах чи іншій тарі (табл. 5), про обсяг втраченого пального в зареєстрованих акцизних накладних (табл. 6).

Далі Вам залишається перевірити Довідку, підписати та відправити її до ДПС.

За потреби, детальну інформацію Ви можете дізнатися зателефонувавши нам або ознайомившись зі статтями у розділі «Блог бухгалтера» за посиланням та у нашому Telegram каналі «Інтелектуальний сервіс». Долучайтеся!

 

 

  Автор: Яна Ярошина – сертифікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"


Долучайтесь до нас в Instagramfacebook та Telegram на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh
Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: