20 лип. 2020 р.
Довідка про зведені за добу облікові дані. Як сформувати?

M.E.Doc
5 хв.
4547
Оновлено 02.09.2024 р.
Доброго дня, Шановні Користувачі програми «M.E.Doc»!
Відомо, що з 01.07.2019 року уряд України ввів систему електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП). Відповідно до неї, усі реалізатори пального повинні щоденно доповідати про об’єми проданого пального. Держава не застосовувала штрафних санкцій за несвоєчасне подання таких даних, але з 1.04.2020 року таке звітування стало обов’язковим.
Вам може бути цікаво:
Особливості нарахування лікарняних у модулі «M.E.Doc.Зарплата»
Можливості нового модулю – Звітність до НБУ для небанківських установ
Обмін договорами в електронному вигляді
Отримуйте всі актуальні новини та статті на нашому каналі в Telegram або ж:
Реалізатори пального в кінці робочого дня заповнюють та подають «Довідку про зведені за добу дані» (код бланка J/F0210401).Створити та подати її через програму «M.E.Doc» можна при наявності модуля «Облік акцизного податку».
Щоб створити довідку вручну перейдіть до головного меню програми, оберіть «Облік акцизного податку» та виберіть розділ «Реєстр акцизних документів (пальне)» (Мал. 1).

Мал. 1
Далі на панелі інструментів натисніть на кнопку
та з переліку оберіть необхідну довідку, або через команду «Файл» - «Створити» - «Створити Довідку про зведені за добу дані». (Мал. 2)

Мал. 2
У новому вікні відкриється бланк Довідки, яку необхідно заповнити відповідними даними, перевірити, зберегти, підписати та відправити до ДПС.
Розробники програми «M.E.Doc» внесли можливість автоматичного заповнення «Довідки про зведені за добу дані» при наявності ліцензії на модуль «Облік акцизного податку з доступом до API».
Даний модуль дозволяє у автоматичному режимі отримати інформацію з системи моніторингу рівнемірів/витратомірів та на основі цих даних сформувати Довідку.
Які ж переваги такого автозаповнення:
1) автоматичне заповнення Довідки показниками, знятими рівнемірами/витратомірами;
2) одночасне створення Довідок по кожному акцизному складу;
3) наочність таблиць з даними показників рівнемірів/витратомірів на кожну дату;
4) скорочення часу та людських ресурсів на заповнення Довідки;
5) виключення можливості механічної помилки при створенні Довідки.
Для автоматичного заповнення Довідки необхідно виконати додаткові налаштування в програмі. Для цього оберіть в головному меню розділ «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Налаштування API акциз» відмітьте галочкою пункт «Використовувати рівнемір» та введіть всі параметри підключення. (Мал. 3)

Мал. 3
Після придбання ліцензії «Облік акцизного податку з доступом до API» в модулі «Облік акцизного податку» з’явиться розділ «Показники рівнемірів/витратомірів». (Мал. 4)

Мал. 4
Коли Ви відкриєте цей розділ після налаштувань, в ньому з’являться буферні таблиці. (Мал. 5)

Мал. 5
Щоб створити Довідку, перейдіть до модулю «Облік акцизного податку» - «Реєстр акцизних документів (пальне)» - «Створити Довідку про зведені за добу дані».
В діалоговому вікні, яке з’явилось, Вам необхідно обрати автозаповнення даних ( не потрібно встановлювати галочку в пункті «З самостійним заповненням»). Далі обов’язково оберіть звітну добу (дату, на яку передаються зведені дані) та з переліку, що наведено нижче – акцизний склад, за яким надіслані показники за звітну дату. Після цього натисніть ОК. (Мал. 6)

Мал. 6
Таким чином буде створено «Довідку про зведені за добу підсумкові дані щодо обсягів обігу (отримання/відправки) та залишків пального» за уніфікованим номером акцизного складу.
Аналогічним чином Ви можете створювати окрему Довідку за кожним уніфікованим номером акцизного складу, на якому розташовані попередньо зареєстровані резервуари та рівнеміри/витратоміри.
На цьому автоматичне заповнення даного документа закінчується. Зверніть свою увагу на те, що таблиці 5 та 6 Довідки вимагають самостійного заповнення (наприклад, обліковими даними про пальне в балонах чи іншій тарі (табл. 5), про обсяг втраченого пального в зареєстрованих акцизних накладних (табл. 6).
Далі Вам залишається перевірити Довідку, підписати та відправити її до ДПС.
За потреби, детальну інформацію Ви можете дізнатися зателефонувавши нам або ознайомившись зі статтями у розділі «Блог бухгалтера» за посиланням та у нашому Telegram каналі «Інтелектуальний сервіс». Долучайтеся!
Автор: Яна Ярошина – провідна фахівниця ГК "Інтелектуальний сервіс"
Долучайтесь до нас в Instagram, facebook та Telegram на Вас чекають:

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 5 місяців тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - 5 місяців тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - 3 місяці тому...
Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документів
З’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів». - 6 місяців тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - 6 місяців тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - Рік тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 4 місяці тому...
Розблокування податкових накладних 2025. Оновлений функціонал від M.E.Doс
У практиці бухгалтерів нерідко трапляються ситуації, коли Податкові накладні або Розрахунки коригування не проходять реєстрацію через блокування. Процес їх розблокування часто є тривалим і вимагає постійного контролю за статусами в ЄРПН. Щоб спростити цей процес, у програмі «M.E.Doc» з’явився оновлений функціонал в модулі «Звірка документів з ЄРПН», який допоможе не лише відстежувати стан документів, а й уникнути повторних подань вже розглянутих пояснень. - 9 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 2 років тому...
Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc
У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням. - Рік тому...
Як змінити мінімальну заробітну плату в модулі M.E.Doc "Зарплата" | 2024
В програмі M.E.Doc давно реалізований модуль «Зарплата», який призначений для обліку праці і заробітної плати співробітників різних категорій підприємств. Модуль дозволяє повністю автоматизувати розрахунок заробітної плати на підприємстві.



