13 лют. 2020 р.
Користуєшся 1С та M.E.Doc? Автоматизуй електронний документообіг в 1 клік!
M.E.Doc
5 хв.
1902
Чи хотіли б ви автоматизувати відправку своїх документів? Аби не витрачати десятки годин на створення податкових накладних, первинних документів? А потім ще їх експортувати з 1С, і знову ж імпортувати в M.E.Doc? Трудомістка справа, справді…
Колись давно ми самі користувались паперовим документообігом. Пам`ятаємо ці бескінечні години, стоячи в черзі, аби подати звітність або ж зареєструвати податкові накладні… І добре, якщо все прийняли, а якщо виявлялась якась помилка, невірний розрахунок - то це точно було надовго.
Мовчимо про витрати на папір, принтери, ксерокси, витрати на відправку пошти. Особливо, коли первинні документи не доходили до контрагента, або ж він забув їх забрати і знову доводилось все повторно відправляти. Пригадуємо і мороз по шкірі...
А потім в наше життя прийшли нові рішення, які поступово заповнили робочий простір, і, як не парадоксально, звільняли його, адже в нас з`явилось безліч часу на іншу роботу, або навіть відпочинок і час спокійно попити каву. Витрати на папір значно урізались, а відправка документів стала задоволенням, а не каторгою.
Сподобалась стаття? Читайте також:
Види зберігання електронних документів в M.E.Doc
Елетронний документообіг - це законно!
Мабуть, спитаєте, як ми це зробили? Просто! Перейшли на електронний документообіг!
За допомогою чого? Тут особливо думати нічого - це все M.E.Doc! Навіть робота із 1С стала задоволенням. Нижче ми більш детально розкажемо про модулі, які полегшили нам життя.
Одразу поставимо Вам питання: Чи знаєте Ви, що можете лише одним кліком відправляти всі документи в НЕОБМЕЖЕНІЙ кількості в M.E.Doc? А ще через один клік підписувати і чекати відповіді від контрагента або контролюючого органу?
Ні? Тоді читайте далі!
Ми можемо допомогти Вам індивідуально реалізувати всі ці функції для вашої облікової програми! Як саме?
За допомогою двох модулів - “Інтеграція з обліковими системами” та “Бізнес”(Мал.1)
(Мал.1)
Спочатку розберемось, що з себе представляють ці два модулі:
1. Модуль “Інтеграція з обліковими системами”
Для чого використовується?
- Для прийому та передачі первинних документів;
- Для Автоматичного переносу регламентованої звітності;
- Для групового імпорту податкових накладних та додатків 2.
Що в себе включає?
- Безкоштовну обробку для типових документів 1С;
- Можливість реалізувати вивантаження для документів саме з Вашої облікової системи
Дізнатись про Бізнес + Інтеграція з 1С
Ось саме так виглядає ця чарівна кнопка "Передати в M.E.Doc"(Мал.2)
(Мал.2)
2. Модуль “Бізнес”
Для чого потрібен?
- Для відправлення первинних документів в НЕОБМЕЖЕНІЙ кількості своїм контрагентам.
Отже, що Ви можете робити з цими модулями в парі?
- спокійно передати десятки первинних документів, звітів та податкових накладних з Вашої облікової системи в M.E.Doc або в облікову систему;
- якщо у Вас 1С стандартної конфігурації - використовувати безкоштовну обробку для передачі документів;
- безлімітно відправляти первинні документи контрагентам, отримати які вони можуть маючи Тільки кваліфікований підпис(КЕП), і без будь-якого програмного забезпечення!
Саме так виглядає повідомленяя контрагенту, у якого немає програмного забезпечення. (Мал.3)
Мал.3
Саме ці рішення дозволять Вам повністю перейти на електронний документообіг і в рази пришвидшити роботу підприємства, яке зможе працювати як налагоджений годинник! І будьте в цьому певні, адже ми самі пройшли цей тернистий шлях.
З турботою, “Інтелектуальний сервіс”!
Автори статті: Ніна Майорова та Дмитро Фісун - сертифікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"
Долучайтесь до нас в Instagram , Telegram та facebook, на Вас чекають:
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 16 днів тому...
Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc
У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням. - 23 днів тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити. - Місяць тому...
Кейс: Як виконати звірку з ЄРПН та отримати відсутні податкові накладні | M.E.Doc Облік ПДВ 2024
Надаємо рішеня, як відновити податкові накладні, після фізичної втрати пристрою, на якому зберігався архів податкових накладних. - 4 місяці тому...
M.E.Doc.Зарплата - максимум можливостей у поєднанні з якісним севісом
Чому при виборі продукту та обслуговуючої компанії варто обрати рішення M.E.Doc.Зарплата та ГК “Інтелектуальний сервіс”? - 5 місяців тому...
Подача звітності у контролюючі органи - наші рішення для ФОПа
Зараз для підприємців є великий асортимент рішень для звітування в контролюючі органи. - 8 місяців тому...
Чому вам не потрібен модуль М.Е.Doc Зарплата!
Вирішуючи питання придбання нового програмного забезпечення, користувач часто запитує себе: «Чи потрібно воно мені?».… - 2 місяці тому...
Автоматичне заповнення Об'єднаної звітності ПДФО та ЄСВ | M.E.Doc Зарплата 2024
Розповідаємо про кейс використання M.E.Doc Зарплата для автоматичного формування Об'єднаної звітності на реальному прикладі впровадження клієнту - 10 місяців тому...
M.E.Doc “Зарплата” чи ISpro модуль “Управління персоналом” - що обрати?
Облік заробітної плати одна з найважливіших ділянок роботи на підприємстві. Для розв'язання задач такого рівня потрібне надійне і сучасне програмне забезпечення. Тому в даній статті ми розглянемо рішення, які ефективно працюють уже в тисячах підприємств по всій Україні. - 3 років тому...
Як обрати свій перший M.E.Doc?
Прагнете знайти зручну програму для подання звітів? Спробуйте найпопулярніше в Україні ПЗ - 4 років тому...
Генерація універсальних КЕП вже в автопродовженні!
В сервісі автоматичного продовження сертифікатів кваліфікованих електронних підписів реалізована можливість генерації універсальних ключів (з версії «M.E.Doc» 11.02.007 і вище)