Подали з помилкою повідомлення за ф. №20-ОПП: як виправити

Подали з помилкою повідомлення за ф. №20-ОПП: як виправити

Повідомлення за формою № 20-ОПП потрібно подати протягом 10 робочих днів після реєстрації, створення чи відкриття об’єкта оподаткування.

Фіскали роз'яснили, як самостійно виправити помилку у повідомленні за формою № 20-ОПП.

Вони вказали, що у разі зміни відомостей про об'єкт оподаткування (зміна типу, найменування, місцезнаходження або стану об'єкта оподаткування) платник податків надає до контролюючого органу повідомлення за формою № 20-ОПП з оновленою інформацією. У повідомленні поряд із реквізитом, який змінився, зазначають у дужках його попереднє значення.

Водночас у разі зміни призначення об'єкта оподаткування або його перепрофілювання інформацію щодо такого об'єкта оподаткування надають в повідомленні двома рядками, а саме:

  • в одному рядку зазначають інформацію про закриття об'єкта оподаткування, призначення якого змінюють;
  • у другому - оновлену інформацію про об'єкт оподаткування, який створено чи відкрито на основі закритого.

Зверніть увагу!

Якщо суб'єкт господарювання виявив помилку у повідомленні за формою №20-ОПП, він повинен подати повідомлення з виправленою інформацією до органу ДПС.

Під час заповнення повідомлення за ф. № 20-ОПП з виправленою інформацією у другій графі відомостей про об'єкти оподаткування платнику податків слід вказати код ознаки надання інформації 3 (надання інформації щодо зміни відомостей про об'єкт оподаткування). Таке повідомлення подають разом з супровідним листом, в якому зазначено факт виправлення помилок у відомостях про об'єкт оподаткування.

Джерело: buh.ligazakon.net, за повідомленням ГУ ДПС у Львівській області.

Читайте також: Відповідальність за неподання повідомлення за ф. № 20-ОПП

Доречі: Тепер не треба нікуди бігати, щоб оплатити податки, зробіть це в режимі online одразу ж з самого веб-сервісу СОТА!

ПРИДБАТИ ВЕБ-СЕРВІС СОТА


Корисні публікації про роботу з веб-сервісом СОТА:

  1. Зручний документообіг з СОТА на Вашому Смартфоні (ЧИТАТИ)
  2. Маршрути первинних документів у веб-сервісі СОТА (ЧИТАТИ)
  3. Довільне підписання та багато інших лайфхаків у веб-сервісі «Сота» (ЧИТАТИ)
  4. Чому я обираю "СОТА" і як це спростило моє життя (ЧИТАТИ)
  5. Інструмент електронного документообігу в веб-сервісі СОТА (ЧИТАТИ)
  6. Автопродовження Електронних підписів у веб-сервісі «СОТА» (ЧИТАТИ)
  7. Як почати роботу в СОТА (ЧИТАТИ)
  8. Графічне відображення у веб-сервісі СОТА (ЧИТАТИ)
  9. Реєстр первинних документів в СОТА (ЧИТАТИ)

Бажаємо Вам, щоб останній робочий тиждень 2019 року, запам'ятався лише приємними подіями, а в наступаючому 2020 році ми, в свою чергу, будемо вчасно сповіщати Вас про всі новини, пов'язані з роботою бухгалтерів і підприємців.


Долучайтесь до нас в Instagram та facebook, на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram

 

 

Читайте також: