Зміни до Порядку обліку платників ЄСВ

Зміни до Порядку обліку платників ЄСВ

Набрав чинності наказ Мінфіну «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування»

Державна податкова служба України інформує, що 19.01.2020 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.10.2019 № 436 «Про затвердження змін до Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціального страхування», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.12.2019 за № 1278/34249 (далі – Наказ).

1. Наказом уточнюється порядок обліку в контролюючих органах членів фермерських господарств.

Зокрема, визначено, що взяття на облік членів фермерських господарств здійснюється на підставі поданих до контролюючого органу заяви за ф. № 12-ЄСВ та підтвердних документів щодо дати набуття членства у фермерському господарстві.

При цьому пунктом 2 Наказу встановлено, що  члени фермерських господарств, які взяті на облік в контролюючих органах як платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до дати набрання чинності цим наказом, подають до контролюючого органу за місцем проживання заяви за формою № 12-ЄСВ з приміткою «Зміни» та підтвердні документи щодо дати набуття членства в фермерському господарстві (договір (декларація) про створення сімейного фермерського господарства, статут фермерського господарства тощо) протягом двох місяців з дати набрання чинності цим Наказом.

2. Встановлюються особливості обліку фізичних осіб, які зареєстровані як підприємці та при цьому провадять незалежну професійну діяльність.

Такі фізичні особи обліковуються в контролюючому органі як фізичні особи – підприємці з ознакою провадження незалежної професійної діяльності, яка встановлюється на підставі:

  • поданої до контролюючого органу заяви за ф. № 1-ЄСВ з приміткою «Зміни» та копії документа, що підтверджує право фізичної особи на провадження незалежної професійної діяльності;
  • або відомостей (даних) відповідного уповноваженого органу чи реєстру, яким забезпечується реєстрація незалежної професійної діяльності;
  • або заяви та документів, поданих відповідно до підпункту 4 пункту 6.7 розділу VI Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіні від 09.12.2011 № 1588, зареєстрованого в Мін’юсті 29.12.2011 за № 1562/20300 (у редакції наказу Мінфіну від 22.04.2014 № 462, зі змінами).

3. Наказом уточнюються документи, які необхідно подати до контролюючого органу платникам єдиного внеску, на яких не поширюється дія Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», у разі прийняття відповідними органами (особами) рішення про ліквідацію, припинення діяльності.

Зазначені платники єдиного внеску зобов'язані у десятиденний строк з дня прийняття відповідного рішення подати до контролюючого органу заяву про зняття з обліку платника єдиного внеску за формою № 7-ЄСВ та залежно від категорії страхувальника копії відповідних документів:

  • розпорядчого документа (рішення) власника або органу, уповноваженого на те засновницькими документами про ліквідацію та про утворення ліквідаційної комісії;
  • відомостей (витягу) відповідного реєстру про припинення або зупинення незалежної професійної діяльності, або зміну організаційної форми відповідної діяльності з незалежної (індивідуальної) на іншу;
  • документа, що підтверджує дату виходу із складу членів фермерського господарства, дату, з якої особа підлягає страхуванню на інших підставах, дату звільнення від сплати єдиного внеску, відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Джерело: ДПС України

Читайте також:

Редактор: Ковальова Альона, контент-спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс


Щоразу бігаєш та стоїш в довгих чергах, щоб сплатити податки? Тепер в цьому немає необхідності!
В СОТА сплатити податки можна ОНЛАЙН! Відпочивай, поки інші бігають!


Сплатити податки в режимі online:

ПРИДБАТИ ВЕБ-СЕРВІС СОТА


ТОП-10 корисних публікацій про роботу з веб-сервісом СОТА:

  1. Зручний документообіг з СОТА на Вашому Смартфоні (ЧИТАТИ)
  2. Маршрути первинних документів у веб-сервісі СОТА (ЧИТАТИ)
  3. Довільне підписання та багато інших лайфхаків у веб-сервісі «Сота» (ЧИТАТИ)
  4. Чому я обираю "СОТА" і як це спростило моє життя (ЧИТАТИ)
  5. Інструмент електронного документообігу в веб-сервісі СОТА (ЧИТАТИ)
  6. Автопродовження Електронних підписів у веб-сервісі «СОТА» (ЧИТАТИ)
  7. Як почати роботу в СОТА (ЧИТАТИ)
  8. Графічне відображення у веб-сервісі СОТА (ЧИТАТИ)
  9. Реєстр первинних документів в СОТА (ЧИТАТИ)
  10. Переваги роботи для ФОП в СОТА (ЧИТАТИ)

Долучайтесь до нас в Instagram та facebookна Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram

Читайте також: