Блог бухгалтера. ГК Інтелектуальний Сервіс
ГК Інтелектуальний Сервіс

Блог бухгалтера



Алгоритм дій для розблокування Податкових накладних

03-04-2019 | 2343
Алгоритм дій для розблокування Податкових накладних

Платник ПДВ може оскаржити рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладаної/розрахунку коригування. Скарги подаються платником до ДФС протягом 10 календарних днів з дня набрання чинності рішенням комісії контролюючого органу.

Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН визначено п. 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабміну України від 21.02.2018 р. № 117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» із змінами  (далі — Порядок № 117), а саме:

  • договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
  • договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
  • первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;
  • розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
  • документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Пунктом 16 Порядку № 117 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у п. 14 Порядку № 117, платник ПДВ подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв’язку, визначеними ДФС за формою J(F)1313201 (далі – Скарга)

Згідно з п. 17 Порядку № 117 ДФС розміщує та постійно оновлює на своєму офіційному веб-порталі відомості щодо засобів електронного зв’язку ДФС, якими можуть подаватися письмові пояснення та копії документів. Створити та надіслати Скаргу можна через програмне забезпечення M.E.Doc та COTA. 

Кожен документ, що додається до Скарги, надсилається окремим додатком J(F)1360102 у форматі pdf та повинен мати розмір не більше 2 мегабайт.

Звертаємо увагу, що кількість додатків не обмежується, при цьому кожен документ повинен мати розмір не більше 2 мегабайтів!

У разі відкликання Скарги до прийняття рішення комісією ДФС з питань розгляду скарг, платник податків має право подати заяву про відмову від поданої скарги J(F)1313301.

Також нагадуємо Вам, що Критерії блокування ПН Кабінет Міністрів планує знову оновити.

Джерела: Вісник ДФС, medoc.ua

___________________________________________________________________

Долучайтесь до нас в Instagram та facebookна Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.


Поділитися статтею з друзями!


Популярні статті